loading...
pmc20
pmc20 بازدید : 146 پنجشنبه 07 مرداد 1389 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

اس ام اس عاشقانه - سری 80


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم /

 آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من /

مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است /

 هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق /

 آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

تو دریا بودی و من قایقی خرد /

که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود /

 که در امواج عشقت یک شبی مرد . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

در دلی ، هر چند دوری ار نظر /

خوش تر آن روزی که باز آیی ز در

با تو ما را خوش ترین دیدار باد /

هر کجا هستی خدایت یار باد . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

تقدیم به کسی که کنارم نیست

 ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد /

 تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد /

 هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست /

 در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

وقتی قلبت کوه آتشفشان است ،

 چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید . . . ؟


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

ای یادگار لحظه های زیبا ،

 به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

به لبخندی مرا از غم رها کن /

مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است /

 برای مردنم هر شب دعا کن . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

عشق یعنی سکوت دو نگاه /

 خنده ات از عشق لبریز ، اما بی صدا . . .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

 

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود /

 روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست /

به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1251
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,237
  • بازدید ماه : 1,903
  • بازدید سال : 10,396
  • بازدید کلی : 614,944